Polskie forum łaskotek

Najlepsze miejsce dla miłośników łaskotek

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-01-15 11:02:35

Vivian
Administrator
Dołączył: 2020-01-15
Liczba postów: 2
Windows 7Firefox 72.0

REGULAMIN

1. Administratorem Polskiego Forum Łaskotek jest osoba fizyczna, zwana dalej Administratorem.
2. Moderatorami Polskiego Forum Łaskotek są osoby fizyczne, zwane dalej Moderatorami lub Moderacją.
3. Grupa składająca się z Moderatorów oraz Administratora zwana będzie dalej Administracją.
4. Polskie Forum Łaskotek, dalej zwane Forum, jest polskojęzyczną grupą zrzeszającą miłośników łaskotek oraz osoby zainteresowane zdobywaniem wiedzy w zakresie wymienionego tematu, zwane dalej Użytkownikami.
Użytkownicy zrzeszeni są w ramach forum w rozumieniu art. 43.1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Wystąpienie ze statusu Użytkownika możliwe jest w każdym momencie na warunkach opisanych w punkcie 17 niniejszego Regulaminu.
5. Forum jest przedsięwzięciem non-profit, prowadzonym hobbystycznie oraz jako działalność społeczna.
6. Forum przeznaczone jest dla osób pełnoletnich. Osoby poniżej 18 roku życia powinny niezwłocznie opuścić tę stronę.
7. Korzystanie z Forum jest równoznaczne z bezwarunkową akceptacją niniejszego regulaminu.
8. Część działów Forum niezawierająca materiałów przeznaczonych dla osób pełnoletnich, zwanych dalej Działami Otwartymi, dostępna jest do czytania dla osób niezalogowanych, zwanych dalej Gośćmi. Zmiany w liście Działów Otwartych nie są traktowane jako aktualizacja Regulaminu i w związku z tym nie wymagają osobnej wzmianki o zmianach w Regulaminie.
9. Osoba będąca miłośnikiem łaskotek, bądź zainteresowana zdobywaniem wiedzy w tym zakresie, która nigdy nie odwiedziła Forum nazywana będzie Potencjalnym Gościem.
10. Gość odwiedzający Forum ma prawo zapoznać się z treścią Działów Otwartych oraz zarejestrować się na Forum pod warunkiem, że ukończył 18 rok życia. Osoba zarejestrowana na Forum staje się Użytkownikiem w świetle punktu 4, czyli osobą zrzeszoną. Użytkownik jest świadom i akceptuje fakt, że czynnością Rejestracji podlega zrzeszeniu wśród społeczności Forum.
11. Użytkownicy oraz Goście zobowiązani są do przestrzegania wszystkich punktów poniższego regulaminu pod groźbą konsekwencji w postaci:
11.1. Ostrzeżenia udzielonego przez System Ostrzeżeń, zwanego dalej Ostrzeżeniem
11.2. Reprymendy udzielonej przez Administratora lub Moderację, prywatnie poprzez system Prywatnych Wiadomości, lub publicznie na łamach dyskusji na Forum.
11.3. Czasowego zawieszenia dostępu do swojego konta na Forum, zwanego dalej Tymczasowym Banem.
11.4. Trwałego zawieszenia dostępu do swojego konta na Forum, zwanego dalej Permanentnym Banem.
11.5. Trwałego zawieszenia dostępu do całego Forum powiązanego z adresem IP, plikami cookies oraz danymi przeglądarki internetowej zwanego dalej Permanentnym Odebraniem Dostępu do Forum.
11.6. Permanentne Odebranie Dostępu do Forum jest jednocześnie Permanentnym Banem.
12. O konsekwencjach łamania Regulaminu decyduje Administracja i są one nieodwołalne.
13. Użytkownik ma prawo do zachowania anonimowości w ramach swojej aktywności na Forum. Administracja forum nie zobowiązuje Użytkownika do publikacji lub przekazywania do systemu informatycznego Forum żadnych danych, które pozwoliłyby na identyfikację jego tożsamości, będących danymi osobowymi w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zwanymi dalej Danymi Osobowymi.
13.1. Jedyną daną mogącą być rozumianą jako Dana Osobowa w rozumieniu wymienionej w punkcie 13 ustawy, której podanie jest wymagane do uzyskania statusu Użytkownika, jest adres e-mail. Użytkownik może zażądać jego zmiany w każdej chwili na dowolny inny adres e-mail, do którego będzie miał dostęp.
13.2. Administracja nie wymaga podawania adresu e-mail mogącego posłużyć jako informacja umożliwiająca identyfikację rzeczywistej tożsamości osoby będącej Użytkownikiem.
13.3. Adres e-mail podawany przy rejestracji oraz aktualizacji danych może być:
13.3.1. Anonimowym adresem założonym wyłącznie w celu rejestracji na Forum
13.3.2. Jednorazowym adresem e-mail założonym w serwisach udostępniających usługę jednorazowych skrzynek typu koszmail.pl.
14. W przypadku zgłoszenia zagrożenia anonimowości Użytkownika przez publikowane na łamach Forum informacje, Administracja zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby informacje takie zostały usunięte z Forum o ile Użytkownik, którego dane dotyczą, nie umieścił ich tam umyślnie, wniósł osobiście o ich usunięcie lub wyraził na to zgodę.
15. Zagrożenie anonimowości może zostać zgłoszone Administracji przez osoby trzecie. W przypadku wykazania, że informacje zagrażające utratą anonimowości nie zostały opublikowane umyślnie, Administracja zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań w celu skontaktowania się z Użytkownikiem, którego anonimowość jest takimi informacjami zagrożona oraz Użytkownikiem, który takie dane opublikował. W przypadku braku kontaktu ze strony Użytkownika zagrożonego utratą anonimowości, Administracja zobowiązuje się do usunięcia takich danych.
16. Jeżeli Użytkownik opublikował na forum informacje mogące zagrozić innemu Użytkownikowi utratą anonimowości i w opinii Administracji był tego świadom, ukarany zostanie Permanentnym Odebraniem Dostępu do Forum.
17. Próby dotarcia do innego Użytkownika środkami innymi niż te, które udostępnia mechanizm Forum, a na które Użytkownik nie udzielił wyraźnej zgody, w tym: wyszukiwanie kont w usługach innych niż Forum, próby zdobycia numeru telefonu, próby dotarcia do Użytkownika w świecie rzeczywistym i inne, jeśli zostaną zgłoszone, mogą zostać ukarane Tymczasowym Banem, Permanentnym Banem lub Permanentnym Odebraniem Dostępu do Forum.
18. Użytkownik ma prawo zażądać zawieszenia swojego konta na forum. Czynność ta, zwana dalej Zawieszeniem Konta wiązać się będzie z:
18.1. Usunięciem danych osobowych powiązanych z Użytkownikiem zawartych w jego profilu oraz podpisie.
18.2. Dane osobowe zawarte w postach Użytkownika podlegają usunięciu na wniosek Użytkownika.
18.3. Zawieszeniem dostępu do swojego konta, co skutkować będzie brakiem dostępu do Forum.
18.4. Wystąpieniem ze społeczności Forum tracąc tym samym status Użytkownika jako osoby zrzeszonej.
18.5. Zmianą nicka na forum, jeśli Użytkownik wyraźnie tego zażąda.
18.6. Usunięciem z Forum tych materiałów będących dziełem w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawem autorskim dysponuje Użytkownik, o ile Użytkownik wyraźnie tego zażąda.
18.7. Wypowiedzi Użytkownika nie wyczerpujące znamion dzieła w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych nie zostaną usunięte.
18.8. Użytkownik wskutek Zawieszenia Konta staje się Byłym Użytkownikiem.
19. Czynność Zawieszenia Konta zostanie wykonana niezwłocznie na wniosek Użytkownika.
20. Decyzja Użytkownika o Zawieszeniu Konta może zostać odwołana w dowolnym momencie przez Byłego Użytkownika. Wskutek tej decyzji staje się on ponownie Użytkownikiem w rozumieniu punktu 4 niniejszego Regulaminu.
21. Użytkownik ma prawo wnieść o usunięcie swojego konta. Administrator usunie konto niezwłocznie po otrzymaniu takiej prośby poprzez system Prywatnych Wiadomości, bądź drogą mailową.
21.1. Usunięcie konta nie wiąże się ze zmianą pseudonimu.
Z przyczyn technicznych zmiana pseudonimu nie jest możliwa po jego usunięciu, dlatego Użytkownik musi wnieść o zmianę pseudonimu przed dokonaniem wspomnianej czynności.
21.2. Usunięcie konta nie wiąże się z usunięciem postów. Wszelkie wrażliwe treści narażające Użytkownika na utratę anonimowości, bądź takie do których Użytkownik posiada prawa autorskie, będą usuwane na jego wniosek, po otrzymaniu takiej prośby drogą mailową.
21.3. Usunięcie konta wiąże się z jego nieodwracalną utratą. Czynności tej nie da się cofnąć.
21.4. Usunięcie konta wiąże się z wystąpieniem ze statusu Użytkownika i, tym samym, utratą statusu osoby zrzeszonej w ramach społeczności Forum.
22. Na Forum zabroniona jest publikacja następujących materiałów:
22.1. O treści sprzecznej z prawem obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
22.2. Chronionych prawem autorskim, jeżeli Użytkownik publikujący lub Administracja nie posiadają praw do ich publikacji.
22.3. Przedstawiających przemoc
22.4. Przedstawiających rażącą pornografię
22.5. Przedstawiających pedofilię
22.6. Zawierających osoby nieletnie znajdujące się w sytuacjach związanych z łaskotkami
22.7. Danych osobowych Administracji, innych Użytkowników niż publikujący, Gości lub Potencjalnych Gości.
22.8. Zawierających zbyt duże natężenie przekleństw.
23. Sankcje za złamanie warunków opisanych w punkcie 20 ustala Administracja według uznania spośród tych, które zostały opisane w punkcie 11.
23.1. Administracja zastrzega, że w przypadku naruszenia punktu 20.5 powiadomiona może zostać Policja.
24. Użytkownicy mają prawo publikacji zdjęć przedstawiających swój wizerunek w przeznaczonym do tego dziale.
25. Dział ze Zdjęciami Użytkowników jest dostępny dla wszystkich zalogowanych osób. Prosimy jednak o rozważenie publikacji własnego lub czyjegoś wizerunku. Użytkownik robi to na własną odpowiedzialność. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia publikowane w dziale.
25.1. Nadesłanie Administracji zdjęcia przedstawiającego swój wizerunek wraz z wyraźną prośbą uzyskania dostępu do działu Zdjęć Użytkowników, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jego publikację w wymienionym dziale.
26. Użytkownik ma prawo usunięcia swojego zdjęcia w dowolnym momencie.
26.1. W przypadku usunięcia swojego zdjęcia Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym Administrację. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku, Użytkownik ukarany zostanie Tymczasowym Banem.
27. W przypadku nadesłania wizerunku innej osoby jako swojego, Użytkownik ukarany zostanie Permanentnym Banem.
28. Użytkownik może otrzymać prawo wysyłania Prywatnych Wiadomości do Administracji oraz innych Użytkowników.
29. Zasady udzielania prawa do wysyłania Prywatnych Wiadomości mogą zostać zmienione w dowolnym momencie i nie są traktowane jako aktualizacja Regulaminu.
Administracja nie będzie informować o tych zmianach i rezerwuje sobie prawo do zatajenia informacji o dokładnej treści tych zasad.
30. Dostęp do treści Prywatnych Wiadomości posiada firma GG Network utrzymująca serwis pun.pl. Administracja takiego dostępu nie posiada.
31. Użytkownik ma prawo wnieść do administracji skargę na innego Użytkownika, jeśli otrzymuje od niego Prywatne Wiadomości mogące zostać uznane za nękanie, zawierające treści wulgarne lub niezgodne z polskim prawem.
31.1. Skarga musi zostać opatrzona zrzutem ekranu takiej wiadomości.
32. Jeżeli zrzut ekranu opisany w punkcie 29.1 będzie zmodyfikowany, nie zostanie on uznany a Użytkownik, który go nadesłał będzie ukarany zgodnie z punktem 11, przy czym Administracja zastrzega sobie wybór rodzaju kary.
33. Publikacja treści w złych działach lub spamowanie będą podlegały karom wymienionym w punkcie 11.
34. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia z forum dowolnej wypowiedzi bez podawania przyczyn.
35. Administracja zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w niniejszym Regulaminie. Zmiany te będą wymieniane, wraz z datą oraz krótkim opisem, w miejscu publikacji Regulaminu.
36. Jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na zasady zawarte w Regulaminie, może w każdej chwili dokonać Zawieszenia Konta na zasadach opisanych w punkcie 17.

Regulamin został zapożyczony z poprzedniej wersji forum pod adresem ticklingstory.fora.pl

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
mordkimezi - dsc-trans - forum-omsi - przedszkoleswiatdzwiekoww - strimer

[ Wygenerowano w 0.020 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 555.32 kB (Maksimum: 630.92 kB) ]